Kære medlem,

Velkommen til vores nye hjemmeside som fremover vil være vores knudepunkt for al kommunikation og administration.

For at sikre at alle data på alle medlemmer, nye som gamle er opdateret, beder vi alle medlemmer om at oprette en profil.

Hvis du vil med på et hold, så skriv til kontakt@dch-fredtoften.dk. Klubmodul konceptet går på at alle kan tilmelde sig alt, men vi vil helst vide lidt om din hund først, og som regel aftaler vi at i besøger os og mærker efter før vi tager det hele med indmeldelse etc.

Hold her starten af 2023 er der 2 almindelige lydigshedshold. Med hundenæsearbejde.

Nosework -holdet havde startvanskeligheder, for instruktør og potentielle deltagere kunne ikke samme tid.

Hvalpe hold kan starte når der er passende med interessered deltageere. Så skriver du, så skriv hvornår du ken træne. )

DcH Fredtoften